25 Mart 2007 Pazar

TİRAMİSU







Tiramisu tarifini sevgili arkadaşım Deniz Esintisi'nin blogunda görmüştüm. Dün akşam kayınvalidemlere giderken malzemeleri aldım ve onlarda yaptık. Hep beraber çayın yanında afiyetle yedik. Çok teşekkür ederim Ebrucum. :)
Seninkinin görünüşü daha güzel, benim ilk denemem ya kremayı güzel kullanamadım. Kenarlara taştı çok. Ama çok lezzetli oldu. Eşim kremasını çok beğendi. Kekini biraz daha fazla ıslatmam gerektiği konusunda tavsiyeler aldım. En kısa zamanda tekrar yapacağım.
Tarifini ben vermiyorum. Ebru'nun tarifine burdan ulaşabilirsiniz.
Ebrucum tariflerinin takibindeyim. :)
Tavsiye ederim, mutlaka siz de deneyin.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba canım,seninkide çok güzel olmuş. sana bir puf nokta vereyim mi?,üzerinde kremanın daha güzel durmasını istiyorsan bildiğimiz fırın tellerine yapmış olduğun tiramisuyu koy ondan sonra kremayı dök fazlalıklar altına aksın,altınada bir kap koyarsın dökülen kremalar ziyan olmaz,böyle daha güzel duracaktır:))ben de çok
teşekkür ediyorum,ellerine sağlık..
sevgilerle...
www.denizesintisi.com

GANNE dedi ki...

Ebrucum, bu püf noktası çok yararlı oldu. Bundan sonraki denemede uygularım. Daha düzenli bir tiramisum olur. :)
Teşekkür ederim.

Minik Kus dedi ki...

Ellerine saglik canim, gayet guzel gorunuyor. Yurtta Burcu'yla yapmistik iki kere, o gunlere gittim ben de. Bu arada Pare'm senin blogu gormesin, benden tiramisu istiyordu. Insallah bi ara ben de yapacagim. Kekini de sen mi yaptin, yoksa hazir mi kullandin? Malum burda oyle hazir pastaban falan bulamiyorum. Optum canim :)

GANNE dedi ki...

Minik Kuşum,
kekini ben yapmadım. Hazır aldım. Orda pastaban bulamaman çok ilginç. Baklava yufkası bile var da pastaban mı yok?
Bu tarifi tavsiye ederim. Krema çok güzel oluyor. Keki için sen başka yerlere bak istersen. Optum ben de. :)

Sinem Keleş dedi ki...

Ellerine sağlık canım, çok iştah açıcı görünüyor. Ah şu yeterlik bir bitsin, bir gün ziyaret edeceğim seni:)

GANNE dedi ki...

Sinemciğim, sen hayırlısı ile atlat yeterliliği de bir parti yaparız sana. :)