2 Eylül 2008 Salı

HAYATIMIZA LEZZET KATAN SOSLAR - "TARİFLER"

HAYATIMIZA LEZZET KATAN SOSLAR etkinliğinin sonuna geldik. Etkinliğe katılan ve tarifleri ile etkinliğe renk ve hayatımıza lezzet katan sevgili blog dostlarıma can-ı gönülden teşekkür ediyorum.

Her bir tarifi etkinlik logomuza uygun şekilde süslü çerçeve ve yazılarla sizlere sunmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. Tarifler ile ilgili ayrıntılara ulaşmak için resimlerin üzerlerine tıklamanız yeterli olacaktır. Eğer isim, resim veya linklerde gözümden kaçan yanlışlıklar olmuşsa lütfen bana bildirin ki düzeltebileyim. :)

Umarım tarifler hepimiz için faydalı olur ve hayatımıza lezzet katar. :)





















9 yorum:

Calimero Mutfakta dedi ki...

Gannecim, harika bir etkinlik olmus.. Tarifler birbirinden guzel.. Resim cerceveleri de cok sık durmus.. Biraz ugrastirmis olmali seni ama emin ol değmis :) Guzel ev sahibimize bir kez daha tesekkur etmek istiyorum..

ayseyaman dedi ki...

Gannecim sunum ne kadar güzel olmuş, ellerine sağlık..Grafiker misin nesin sen? :)
Şipşak hallediveriyorsun herşeyi..;))
tekrar herşey için teşekkürler..
Tüm katılımcı arkadaşların da güzeş ellerine sağlık
!
Portakallı cheesecakenin sosuna bittim, arayıpta bulamadığım şeydi, yakinda dener süprizimi yaparım Pelin'e :)
Sevgilerimle

nurdan dedi ki...

Gannecim tebrik ederim.etkinlik çok güzel olmuş.yeni tatlar öğrenmiş oldum.sevgiler

Adsız dedi ki...

gannecim etkinlik herşeyiyle dört dörtlük olmuş, tasarım çok güzel ve alımlı duruyor, emeğine yüreğine sağlık...çooook teşekkürler...Arzu.
makarnacik.blogcu

LaMa dedi ki...

Gannecim sunumn gercekten cok hos olmus, etkinlikte kolay gelsn
Bu aksam aradim seni, etkinlik yorgun dusurdu de erkenden uyudun mu yoksa? Gitmeden sesini duymak isterim, yine aricamm ;)

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benım cok basarılı bır etkınlık oldu resımlerı sunusun cok guzel tesekkur ederız. hayırlı ramazanlar..

Rakunt ideas dedi ki...

Gannecim süper bir etkinlik olmuş.Emeğine sağlık uğraşmışsın.

Sevgiler.

karakazan dedi ki...

Gannecigim harika düzenlemisin harika bur sunum olmus canim,ellerine ve fikrine saglik:)
Sevgilerimi birakiyorum.

SERAP...

Minik Kus dedi ki...

Gannem ellerine saglik. Her sey cok guzel gorunuyor. Cerceveli fotograflarla da cok ugrasilmis belli. Ama cok guzel olmus, iyi ki ugrasmissin. Emeklerine saglik. Bu arada dunden beri bir turlu yorum birakamadim ne olduysa blogger'a anlamadim. Neyse simdi oldu galiba. Operim sekercim.