30 Ağustos 2007 Perşembe

TÜRK GECESİ

Sevgili Yaman Ayşem'in düzenlediği Türk Gecesi etkinliğinin zamanı geldi. Ayşeciğim çok güzel ve çeşitli yemeklerle büyük bir katılım olacağına eminim. Bunları düzenlerken eminim oldukça yoğun olacaksın ama emeğine değecek. Kolaylıklar diliyorum şekerim. :)

Ben eski 3 tariflerimle katılıyorum etkinliğe. Hepsi de çok severek yediğimiz Türk yemekleri. :)



Birincisi İzmir Köfte. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.











İkincisi Karnıyarık. Karnıyarık ve cacık en sevdiğim ikili. :) Tarifi burada.









Ve üçüncüsü yakın zamanki tariflerden Fırında Köfteli Patlıcan. Tarifi burada.











Not: Yarın da Gönül Dostları etkinliğinin hediyeleri açıklanıyor. Kaçırmayın. :)

10 yorum:

Calimero Mutfakta dedi ki...

Sevgili Gannecim, ellerine saglik... Ben de yetistim Turk gecesine.. Kacirir miyim bu etkinligi hic:)

Leziz Sofralar dedi ki...

Ganne'cim Etkinlik hayirli olsun sende 3 cesitle katilmissin ellerine saglik, yemekler birbirinden lezzetli görünüyorlar
canim sevgiler...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Gannecim tam etkinliğe yaraşır tarifler:) Eline sağlık! Yemekler süper gözüküyor. İzmir köfte favori yemeklerimdendir:) Öptüm canım:))

Unknown dedi ki...

merhaba, her iki tarifte çok güzel...güzel bir hafta sonu dilerim...

NiNo dedi ki...

canim harika gorunuyor ben yerim bunlari yirinnnnnn ellerine saglik

Müge Hüner dedi ki...

Ganneciğim;
Bende İzmir Köfte'ye bayılırım, hatta dün akşamda yaptım, dolapta var hala:) Karnıyarık a da bayılırım, e sen hep benim sevdiğim şeyleri yapmışsın, olmazki:)

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Ganne İzmir köfteye bayılırım ellerine sağlık.
sevgiler...

yaban mersini dedi ki...

cnm..köfteli patlıcan favorim oldu..harika görünüyor,ellerine sağlık.slmlar.

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Ganne,
Türk Gecesi'ne katılımından dolayı yine yeniden teşekkürler.
Tariflerimiz biraraye geldi lezzetine lezzet kattı..
Ellerine sağlık
Sevgilerle

GANNE dedi ki...

Calimerocum ilk etkinliğin hayırlı olsun. :)

Sevalciğim çok teşekkürler. Sevgiler...

Seblacığım izmir köfteyi ben de çok severim. Bol bol yapıyorum zaten.:) Opuyorum.

Yeşil Kivi çok teşekkürler.

Nihancığım afiyet olsun. :)

Mügeciğim aynı yemekleri yiyiyoruz anlaşılan. :) Afiyet olsun.

Cafe Gusto teşekkürler.

Süheylacığım patlıcanlı yemekleri seviyorsanız mutlaka denemelisin. Çok lezzetli oluyor. Sevgiler...

Ayşeciğim asıl ben teşekkür ederim. Böyle güzel ve yorucu bir etkinliğe ev sahipliği yaptığın için. Senin de emeğine sağlık. Sevgiler...