9 Ağustos 2007 Perşembe

UZUN SÜREN SESSİZLİK!


Sevgili dostlar,

uzun süredir sesim çıkmıyor. Laptop ile başım dertteydi. Hard diskim arızalandı ve bütün çalışmalarımı kaybettim. Yedekleme işini yakın zamanda yapmadığım için çok büyük kaybım oldu. Ne diyelim "Her işte vardır bir hayır". Kendimi ve işleri toparlamam bayaa bir zaman aldı. Artık sizinleyim. En son İzmir konferansından sonra Prag'a gidicem demiştim. Prag'da çektiğim fotoğraflardan bir kısmını görüyorsunuz yukarıda. Çok güzel bir şehir. İmkanbı olanlar mutlaka gidip görmeli. Orada çeşitli tatlar da yedim. Tabii ki onların da hemen fotoğraflarını çektim. Alta resimde de onları göremektesiniz. Gördüğünüz gibi farklı cheesecake'ler, iki farklı tiramisu ve iki farklı apple strugle mevcut. Hepsini ben yamadim canım, bazılarını arkadaşlarım yedi. Tabii hepsinin tadına bakıldı. :)

Bu arada Gönül Dostları etkinliğine katıldım ben. Hediyemi hazırladım ve Salı günü kargoya verdim. Umarım gönderdiğim kişi hediyesini beğenir. Sevgili Sevda bu etkinlik için emek harcadı. Onun belirlediği kurallar çerçevesinde herkes kendi hediyesini 1 Eylül'de blogunda açıklayacak. Heyecanla bekliyorum hediyem ile ilgili yorumları. :)

Bloglar arası piknik etkinliğine çok katılmak istedim ama olmadı. İkincisini ben de iple çekiyorum. Altın kızlar ne zaman ikincisi? Hemen yapalım, ben de tanışmak istiyorum sizlerle. :)

Bu cumartesi sabah Minik Kuş geliyor bize. Beraber güzel bir kahvaltı yapacağız. Bu ayki etkinlik için tariflerimi de o gün hazırlayacağım. Bol sohbetli ve bol lezzetli bir kavaltı olacak. Çok özleidm Minik Kuşumu. Heyecanlıyım valla. :)

Ben de haberler böyle. Bundan sonra daha sık sizlerle olacağım inşallah. Sevgilerimle...

15 yorum:

Adsız dedi ki...

Kısa bir aradan sonra aramıza hoşgeldin!
Prag fotoğrafları çok güzel. Keşke bende seninle oralarda olup bu güzel binaların fotoğraflarını çekebilseydim.

Gönül Dostları etkinliği de güzel bir etkinlikmiş ama ben kaçırdım sanırım. Eğer devam edecekse bana haber verirsen sevinirim. Resme tıkladığımda sayfayı açamadım ve bilgi alamadım.

Sevgilerle...

Calimero Mutfakta dedi ki...

Gannecim.. bloga bekliyorduk biz de seni... hosgeldin tekrar.. bu arada seni gormek.. bol bol alisveris yapip, tatli faslini gerceklestirmek cok guzeldi en kisa zamanda tekrar gorusebilmek dilegiyle

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Ganne merhaba! Hoşgeldin! Ne güzel gezmişsin sen, yaşadığın güzellikleri bizlerle paylaştığın için çok sağol! ben de Prag'ı görmeyi çok istiyorum!
Sevgiyle kal! Cumartesi günü yapacağın lezzetli yiyeceklerinin tariflerini çok merak ediyorum!Fazla merakta bırakma bizi!Bilgisayar kazası için de geçmiş olsun!
Sevgiyle kal!

GANNE dedi ki...

Işılcığım, senin bloguna yorum bırakıp anlattım gönül dostları etkinliğini. Keşke sen de katılabilseydin. Bir sonrakine kısmetse.yorumun için çok teşekkürler.

Calimerocum, seni görmek de çok güzeldi. Sen her fırsatta atla gel İstanbul'a görüşelim. Opuyorum canım.

Burçakcığım, hoşbulduk. İnşallah sen de gider görürsün Prag'ı. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Sevgilerimle...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Sevgili Ganne merhaba, laptopunun arızalanmasına ve çalışmalarının kaybolmasına çok üzüldüm, ama seninde dediğin gibi her şeyde bir hayır vardır!

Sinem Keleş dedi ki...

Fadikçiğim, Selma bahsetmişti bilgisayar probleminden, doktora çalışmalarının kaybolması gerçekten kötü olmuş, ben de buradan kendime bir ders çıkardım tabii:) Umarım bir daha böyle tatsız bir olay yaşamazsın, Minik Kuş'a selamlarımızı iletirsin artık...

Adsız dedi ki...

Fadime'cim hoşgeldin. Ne güzel yerler gezip görmüşsün.Yaşadığın aksilik içinde üzüldüm. Geçmiş olsun diyorum. Sevgiler..

serinmavi dedi ki...

Geçmiş olsunmu denir bu durumda? bir daha olmaz inş.Minikkuş hoşgeldi, benden de çok selamlar.....:)

yaban mersini dedi ki...

sevgili ganne..prag benim de hep görmek istedigim ve gezi planlarımda yer alan bir şehir..sen de beğendigne göre gitmek lazım.selamlar.

GANNE dedi ki...

Pembelicim yorumun için çok teşşkür ederim. Vardır bir hayır.

Sinemciğim valla sana da ders olsun. Çok kötü birşey. Allah kimsenin başına böyle bir dert vermesin. Selamını ilettim. :)

Ebrucum hoşbulduk. Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

Süheyla inşallah sen de bir gun gider görürdün Prag'ı. Sevgiler...

LaMa dedi ki...

Ganne, MEsajin icin tesekkurler. Kusla kahvalti sofranizi heyecanla bekliyorum:)

Adsız dedi ki...

Sevgili gannecim sende hoşgeldin canım,artık hep beraber oluruz inşallah,sizlerş çok özlemişim...
sevgilerle..
www.denizesintisi.com

Serpil dedi ki...

Hoşgeldin canım. Ne güzel gezmişsin. Yeni tariflerini bekliyoruz.

Selen dedi ki...

S-anneeeee,
Ohh be diyorum. Prag'a gerçekten gitmediğini düşünmeye başlamıştım artık :P. Harika fotolar şekerim bunlar. Siz kahvaltınızı yaptınız, sohbetleri ettiniz herhalde. Artık Pazartesi kahvaltı fotolarınızı ve tarifini bekliyoruz canımcım.
Tatilden öpücükler

GANNE dedi ki...

Lamacım kahvaltı sofrasını koyucam bloga, az kaldı. :))

Ebrucum valla biz de ozledik seni. :) Sen de hoşgeldin.

Serpilcim hoşbulduk. :)

Sleencigim, şekerim, Prag'a gittim gittim. :) Kandırırmıyım ben hiç sizi. Tembellik vardı üzerimde. sonunda onu yendim. Artık sizinleyim. :) Etkinliğe sakladım kahvaltı sofrasını. Pazartesi sizlerle olacak. :)
Sana da iyi tatiller şekerim. Opuyorum.