10 Aralık 2007 Pazartesi

KAHVE VE KİTAP KEYFİNİN DAYANILMAZ HAFİFLİĞİ ETKİNLİĞİ


Sevgili Burçak'ın düzenlediği Kahve ve Kitap Keyfinin Dayanılmaz Hafifliği etkinliğinin sonuna geldik. Aldığımız güzel ve anlamlı hediyelerimizi sizlerle paylaşma vakti geldi. Öncelikle böyle güzel bir etkinliğe ev sahipliği yaptığı için sevgili blog dostum Burçak'a çok teşekkür ediyorum. Yine heyecanlı bir etkinlik oldu. Acaba "bana kim hediye alacak?", "hangi kitapları alacak?", "ben kime alacağım?", "ne alsam acaba?", "hediyelerim beğenilecek mi?", "ne gibi yorumlar gelecek?" gibi tatlı heyecanlarla bugüne geldik. :)
Bu etkinlikte bana hediye alan kişi etkinliğin ev sahibesi Burçak'tı. :) Çok da hızlıydı valla. O kadar çabuk geldi ki hediyelerim beni çok mutlu oldum. Sevgili Burçak benim Amerika'ya gideceğimi blogumdan takip ettiği için ben yola çıkmadan hediyelerimi yetiştirmek için çabalamış. Tam gideceğim gün hediyelerim elime ulaştı. Valiz hazırlama telaşı içinde hediyelerime kavuştum. Çok da mutlu oldum. Uzun uçak yolculupum esnasında yanıma alıp okuyacağım çok güzel bir kitabım olmuştu. :) Fotoğraftan da gördüğünüz gibi kitap Zülfü Livaneli'nin kendi hayatını anlattığı Sevdalım Hayat kitabı. Ben otobiyografileri çok severim. Bu kitabı da çok sevdim. Yolculuk boyunca hiç elimden düşürmedim. Hemencecik bitirdim. :) Sizlere de okumanızı tavsiye ederim. Burçakcığım tekrar çok teşekkür ederim. Tam benlik bir kitap olmuş. Diğer kitabım Çikolatalı Tatlılar ve Pastalar da tam benlik. Çikolata delisi birisi olarak içindeki tarifleri heyecanla karıştırdım. Yoğunluktan denemeye fırsatım olmadı. Ama bir kaç tarifi belirledim en kısa zamanda deneyip sizlerle paylaşacağım. Veee Böğürtlen Aromalı Mis Kokulu Kahvem. Nefis nefis! Hediye paketini açarken etrafa yayılan kokusu adeta büyüledi beni. Burçakcığım hediyelerimi çok beğendim. Güzel notun da beni çok mutlu etti. İşlerim yeni yıldan sonra hafifleyecek. O zaman bir kahve içelim beraber. Seninle tanışmayı çok isterim. Böyle sıcak, içten, düşünceli, yorumları ile beni yalnız bırakmayan bir blog dostum olduğu için çok mutluyum. Anlamlı hediyelerin ve güzel dostluğun için çok teşekkür ederim. İyi ki varsın!
Veee Yasemin de benim hediye aldığım blog dostum. Amerika'dayken Yasemin'e özel hediyeler bulmaya çalıştım. Neler aldığımı merak ediyorsanız lütfen Yasemin'in sayfasını ziyaret edin. Yaseminciğim umarım hediyelerini beğenmişsindir. :) Yorumları heyecanla bekliyorum. Bebişine hayırlısı ile kavuşursun da hediyemden faydalanırsın inşallah. Bebişin ve kocişin ile beraber nice sağlıklı ve huzurlu seneler geçirirsiniz inşallah. Öpüyorum kocaman...
Etkinliğe katılan diğer blog dostlarını da ziyaret etmeyi unutmayın...

18 yorum:

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Hediyelerin çok güzel.Güle güle kullan. Ne kadar iyi ettik te katıldık diyorum bu etkinliğe. Ben çok heyecanlandım ve mutlu oldum ve herkezin de benim yaşadığım duyguları yaşamış olması daha da hoş geldi bana. Sevgiler...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, güzel yazını okuyunca çok mutlu oldum!Hediyelerini beğenmene çok çok sevindim. Güle güle kullan tatlım!
Sana bir itirafta bulunmalıyım, sana aldığım kahvenin kokusuna dayanamayıp aynısından kendime de aldım!
Yasemin'e aldığın hediyeleri de çok beğendim!
Ne güzel ki iki hediyesini geçiştrirmeyen kişi birbirine denk düşmüş!
Sevda'nın düzenlediği etkinlikte Yasemin,bana hediye göndermişti. Çok hassas bu konuda!
Sen de öylesin!
Çok öpüyorum tatlım!
Görüşmek dileğiyle!

sevdamavisi dedi ki...

Canım,
ne güzel hediyeler güle güle kullan. Pasta kitabından ben de var. harika tarifler var. Burçakcığım çok ince düşünmüş. öpüyorum sevgiler

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Hediyelerin gerçekten çok güzel. Güle güle kullan. Livaneli'nin kitapları çok güzel oluyor. Ben bu kitabını okumadım ama en kısa zamanda alıp okumak isterim.

Yasemin dedi ki...

hediyeler bayildim demek yetmezzz super superrlerrr!! zaten bu aralar pek duygusalim bole dusunceli hediyeler gorunce hemencecik gozlerim doldu vallahi :) helede kurabiyeleri iki lokmada bitirince :D:D:D canim benimmm okadar guzel hediyelerki cok cok cok tesekkur ederim!!!

Yaren dedi ki...

Gannecim ne güzel bir etkinlik,kitap kadar güzel hediyemi olur,güle güle kullan hediyeni canim.

Hesna dedi ki...

Merhaba
Hediyelerini güle güle kullan hepsi çok güzel. Güzel ve heyecanlı bir etkinlik oldu umarım devamı gelir.
Selamlar

İLKAY dedi ki...

Çok güzel şeyler paylaşıyoruz hem de mesafelerin çokluğuna rağmen....
Hepinizi çook seviyorum.....
Hepimiz umarım keyifli anlar geçiririz son nefese dek....

Sevgilerimle kucaklıyorum sizleri....
İlkay

GANNE dedi ki...

Aslıcım valla çok güzel bir etkinlik oldu. Sevgiler...

Burçakcığım, kendine de aynı kahveden almakla iyi etmişsin. Nefis bir kahve. :) Canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Opuyorum. Görüşeceğiz inşallah. :)

Sevdacım demek sende de var aynı kitaptan. Burçak gerçekten çok ince. :) Opuyorum.

Sevgili Canay, Livaneli'nin kitaplarını ben de çok beğenerek okuyorum. Bu kitabı da tavsiye ederim. Sevgiler...

Yaseminciğim, hediyeleri beğenmene çok sveindim. Aman dur bayılma sakın, bebişe birşey olmasın. :) Seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana. Opuyorum. :)

Yarenciğim valla çok güzel bir etkinlik oldu.

Hesnacım böyle güzel etkinliklerin devamı gelsin de hep katılalım bizde. Sevgiler...

İlkaycım valla çok özel ve güzel paylaşımlarımız oldu bu etkinlik sayesinde. Sevgiler..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Fadimecim, iki kitap da çok güzel! Yanında da aromalı kahve! Eee daha ne olsun! Güle güle iç ve oku!Bu güzel paylaşımlar hep devam etsin! Öpüyorum canım:)

NiNo dedi ki...

cikolatali tatlilar kitabindan ve meyvelisinden var bendde muthtesem seyler var canim cok sanslisin :) gule gule kullan

Calimero Mutfakta dedi ki...

gannecim gelen ve giden hediyeler super..

Beyhan dedi ki...

Ne güzel hediyeler alıp göndermişsiniz birbirinize.Güle güle kullanın.

Tijen dedi ki...

Afiyet olsun ve iyi okumalar!

gülriz dedi ki...

Fadimeciğim, seni, gülen yüzünü tanıdığıma çok mutlu oldum. En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere, kocaman sevgiler

Cafe Gusto dedi ki...

Sevgili Ganne hediyelerini güle güle kullan.Pasta kitabın çok güzel.Bizlere güzel tarifler hazırlarsın artık.sevgiler...

daimamutfak dedi ki...

Sevgili ganne kitap ve kahve ne güzel uyum benim için...kitap-çay da öyle..Hediyelerinizide iyi günlerde kullanın..sevgiler..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Fadimecim şimdiden bayramınız mutlu olsun! İyi tatiller! KOcaman öptüm:)