31 Mayıs 2009 Pazar

TEZ KUTLAMA PASTAM


Değerli blog dostlarım başarı dilekleriniz için hepinize çok ama çok teşekkür ederim. Tezimi sundum ve başarılı bulundum. Artık "Dr. Ganne" olarak sizlerleyim. :)

Sunum sonrası kutlama için yukarıda gördüğünüz bu güzel pastayı Yasemin'e yaptırdım. Biz alelacele fotoğraf çektik. Pastanın daha güzel fotoğrafları için Yasemin'in blogundaki bu yazısına yönlendiriyorum sizleri. Pastaya herkes hayran kaldı. Kesmeye kıyamadık önce ama sonra kestik ve afiyetle yedik. Sadece görüntüsü değil tadı da çok güzeldi. Yasemincim bu güzel pasta için tekrar çok teşekkür ederim. :)

27 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Canım tebrik ediyorummmmm:)
Başarılarının da devamını diliyorum:) Hayırlı uğurlu olsun..

Adsız dedi ki...

Tebrikler....Senden mutlussu yok şimdi ne güzel. Allah daha büyük başarılar versin inşallah. Prof.olduğun günleri de görelim inşallah.

Yasemin dedi ki...

canim benim afiyet bal seker kaymakkk olsun!!!

Sinem Keleş dedi ki...

Fadikciğim tebrik ederim canım, Allah hakkında hayırlı olan yolda bundan sonra da yardımcın olsun; başarıların daim olsun...

pembecikolata dedi ki...

Tebrikler...Bundan sonrası için de başarılar...Pastanızda harika görünüyor, afiyet olsun...

Selma Alkan dedi ki...

Ablacim coook tebrik ederim, basarilarin devamini dilerim..sevgiler Selma ;)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

Çok çok çoook tebrik ederim.
sonsuz başarılar dilerim canım.
sevgiler,öpücükler

balböcükleri dedi ki...

tebrikler.pasta harika.

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

hem kariyer hemde yemek....çok hamaratsın...
tebrikler ve başarılarının katlanması dileğiyle canım...kolaylıklar diliyorum...
sevgiyle kal....

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, tebrikler! Çok sevindim! Gözün aydın!Öptüm seni!

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ganneciğim merhabalar..
ben nede çok geç kalmışım tebrik için :(((
çok çok tebrikler.
hayat daima istediğin güzellikleri getirsin sana
sevgier canım..
BAŞARILARIN DAİM OLSUN.

nurdanın mutfağı dedi ki...

tebrikler arkadaşım, başarın daim olsun sevgiler

Pınarın Kulubesi dedi ki...

ya utandım yerin dibine geçtim ya:(
affet beni ne olur geç kutlamam için...
Ben affetmiyorum ama sen affet...
Doktor oldun şimdi, onca emeğin çabanın azmin ardından. Darısı Doçent Doktor, Sonra Profosör doktor pastalarına inşallah...
Bu güzel başarını yürekten kutluyoruz... Artık başka planlara geçilebilir sanırım:)

sevdamavisi dedi ki...

tebrik ederim canım. nasıl rahatlamışsındır kimbilir. pasta da çok güzel. sevgiler.

pervin dedi ki...

bende çok geç tebrik edenlerdenim çünkü uzun bir aradan sonra bolğumla ilgilenmeye sizleri dolaşmaya geldim çok tebrik ederim belki birgün muayne olmayada sana gelmiş olurum tesadüf tabiki hiç belli olmaz meslek hayatında başarılar canım...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Artık başka şeyler kutlayalım yahu,2 ay oldu:)


Hayırlı ve bereketli ramazanlar canım..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, çok çok teşekkür ederim! Senin de tüm sevdiklerinle nice sağlıklı, mutlu, keyifli, huzurlu, neşeli bayramlar geçirmen dileğiyle!

gülriz dedi ki...

Yaaaaa dön hadi blogger'a. 40 gün 40 geceyi çoktan geçti bu tez kutlaması =) Ama dersen ki "daha seninle kutlamadan, ben kutlamayı kutlama saymam", ben de sana derim ki "işte geldim burdayım". Barınak Balık bizi bekler =))))))))

leyya dedi ki...

off küfff darısı başıma sevgili ganne:))hoç ben daha diplomayı bile almadım ama yaşarsam şayet gelecek 5 yıllık planlarıma dahil yüksek lisans.
seni yürekten tebrik ediyorum gannecim zira güzel yurdum şartlarında bu işlerin ne kadar güç olduğunu yakinen görüyorum okulda.umuyorum profluk pastanı da göreceğiz.çok selam

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

iyi bayramlar dilerim canım,
öpüyorum

Tuba dedi ki...

Seninle gurur duyuyorum arkadasim. Basarilarinin daha da katlanarak devam edecegine yurekten inaniyorum. Coook sevgiler.

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, yeni yazılarını özledik!

polly the cook dedi ki...

Bunun ne demek olduğunu çok iyi biliyorum.. Aynı duyguyu Ben 1,5 sene önce yaşadım.. Ağlamak yetersiz kalıyor... Başarılarınızın devamını diliyorum..

POLLY the cook

pecete dedi ki...

Yaşasınnn, yaşasınnnn... Süpersin Fadime, En az tahinli kurabiyelerin kadar...

mine dedi ki...

tebrikler çok zor bir iş başarmışsınız, başarılarınızın devamı dileklerimle...

narcicegirengi/sevde dedi ki...

Tebrik ederimm:) Doktora tezi yazmak zor istir, teslim bi de onay almissaniz dunyanin yuku ustunuzden kalkmis demektir:) Cok sevindim sizin adiniza:)
Sevgilerimle..
sevde
www.narcicegirengi.com

kaminetto dedi ki...

Yılbaşı öncesi toplantınız çok güzel. Hepinize tek tek yazdım galiba. Ellerinize sağlık kızlarrr. Sevgiyle.