17 Ekim 2007 Çarşamba

BEN DE EN SONUNDA RESMİMİ ÇİZDİRDİM! :)

Efendim ben de en sonunda resmimi çizdirdim. :) Artık benim kendime has bir blog resmim mevcut. Baktım bazı blog dostlarımın güzel ve sevimli temsili resimleri var, neden benim de olmasın dedim. Ofisimizin çizime ve sanata en yeteneklisi Pınar'dan benim için bir tane hazırlamısını rica ettim. O da sağolsun beni kırmadı ve orijinal bir resim hazırladı. Çok teşekkür derim Pınarcığım. Uğraştırdım seni ama süper bir resim oldu. Emeğine sağlık. Ofis çürümelerine bir dur diyip daha çok resimler çizersin umarım. :)
Resim ile ilgili açıklama yapayım. Anlaşıldığı üzere çok kollu olan kişi nam-ı değer "Ganne". Yüz de benim yüzüm. Ganne nasıl birisi acaba diye merak edenlere duyurulur. :) Koltuk sefası süren kişi de benim kocişim "Gökhan". Yüzler gerçek yüzler anlayacağınız. Böylelikle minik ailemizin bireyleri de su yüzüne çıktı. Biz çok beğendik resmimizi. Umarım sizler de beğenirsiniz ve beni özledikçe ziyarete gelirsiniz. :)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

resim çok güzel olmuş.pınarın eline sağlık.hayırlı olsun canım

NiNo dedi ki...

ayy cok guzelllllllllll olmus :D cok begendimmmmmmmmmmmmmm

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok guzel :)
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Gannecim hayırlı olsun çok farklı ve sıra dışı olmuş...:))))

Selen dedi ki...

Süper süper süper olmuş,
Hele ahtapot kollarına ve girilmez çizgilerine bayıldım.Neyse kocacık da boş oturmuyor, çalışıyor. Yoksa kızacaktık sana yardım etmiyor diye :))
Hayırlı olsun resmin canım. Ofis çürümü nedir bu arada? :)

Calimero Mutfakta dedi ki...

Gannecim.. super bi resim bu bayildim bayildim..

GANNE dedi ki...

Çok sıradışı oldu gerçekten. :)) Blog dünyasına bir renk katayım dedim. :)))))
Selenciğim "ofis çürümeleri" olacak o sonradan düzelttim. Pınar'ın ofiste sıkıldığı zaman kullandığı bir tanımlama desem az çok ifade etmiş olurum. Resimden de anlaşılacağı üzere bizim Pınar orijinaldir. :))

LaMa dedi ki...

pek sirin ya Gannecigim :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Güle güle kullan canım! Çok güzel olmuş:) Seni de görmüş olduk bu sayede:) KOcaman öptüm:)

KURABİYE EVİ dedi ki...

Cok hos bir header aynen resimdeki gibi bazen ben bile kollarımı takip edemiyorum :) bende beklerim sevgiyle kal

sevdamavisi dedi ki...

Gananeciğim,
resmini güle güle kullan çok hoş olmuş. farklı da olmuş. sevgiler

Unknown dedi ki...

merhaba pınar hanımın çizimine sağlık. cidden güzel çizmiş. sevgili ganne güle güle kullan ama ben çok kıskanıyorum bu tür faaliyetleri :-( bana kimse bişey çizmiyoo...